demfall wünsch i dir ganz viel spass ??Hoi Selina
Leider ned, muss uf Bière?
Chani mi irgendwo na umteile lah?^^''
Viel Spass i de RS. Finds immer mega cool wenni ghöre dass das Fraue au wend mache. Top. Respekt.
lg. stg. Y.E.
mega cool? den trifft me sich sicher?ja, ich rück au im Summer als Sani in Airolo i?
Fründlichi Grüess
Rekr ARHZ
Wahrschinli scho?? mal luege i weli Kompanie mir chömid?mega cool? den trifft me sich sicher?
Entweder Kp 1 (Festung Motto Bartola, nur Männer, da keine Geschlechtstrennung möglich ausser für höheres Kader --> Einh Four, Einh Fw, Zfhr, Kp Kdt) oder Kp 2 (Kaserne Bedrina und bei bedarf Festung Airolo / ZSA Airolo, gemischte deutschschweizer Kp). Die Kp 3 ist nur für Tessiner/Romands.Wahrschinli scho?? mal luege i weli Kompanie mir chömid?
Freundlichi Grüess
Rekr ARHZ
Ja denn gsehd mer sich wahrschinli nid?Entweder Kp 1 (Festung Motto Bartola, nur Männer, da keine Geschlechtstrennung möglich ausser für höheres Kader --> Einh Four, Einh Fw, Zfhr, Kp Kdt) oder Kp 2 (Kaserne Bedrina und bei bedarf Festung Airolo / ZSA Airolo, gemischte deutschschweizer Kp). Die Kp 3 ist nur für Tessiner/Romands.
DankeViel Spass ihr beiden!
Danke für de Tipp und ich hoff das du rächt hesch?Freeued eu uf San RS isch Richtig Geil bsunders ide Soldatestube mit de ISA und em Freddy, die beide sind eifach die beste.
Cool, mer gsehd sich in grüen?Ig rücke o dä Summer als Sanitässoldat i. Lg Mariano
Cool machsch du als Frau sanitäterin im Militärmega cool? den trifft me sich sicher?
Ja voll hani, au chli komischgfunde?Steit bi Euch ufdr packliste o 2 schwarze t-Shirt mit nä weiss öpr für was 2 schwarze t-Shirt ?
Het äch das mit corona z tüä oder mit Sanitäter?Ja voll hani, au chli komischgfunde?
Rekr ARHZ
Weis au nid, aber mir werdids gseh?Het äch das mit corona z tüä oder mit Sanitäter?