Infanteriebesatzer

Sali zäme, bin au bim Start am 4.7.22 debi als Inf Bes.

Ich hätt e churzi Frag: Ich han min Füereruswis bide Rekrutierig gar nonig gha.. bzw hanen jetzt erst siteme halbe Jahr.

Git das es Problem?

Grüess
Sali 

Nei das sött keis problem darstelle. Du wirsch bim Ihrucke e Kopie müesse abgeh. Solang Du en Füereruswis hesch isch alles guet. Sust wirds schwierig als Bsatzer :)

Grüess

Salüt zämme

Do isch en wiitere zuekünftige Kamerad am Start. Freu mich uf e neues Erläbnis mit euch! 💪

Bin usghobe als Infanteriebesatzer und de Inf RS 11-2 zueteilt. Natürlich denn au in Herisau stationiert.

Han ghört s Esse söll det guet sie und es sig eini vo de neueste Kaserne in de Schwiiz (vom Zuestand her/renoviert).

Frage an die Erfahrenen: Wie bechunnt mer d KS 90 in en tragbare Zuestand? Die Sieche sind hart wie Stei...

Gruess an alli in dem Thread

Guete Morge

ja richtig ghört, Herisau het e gueti Chuchi (ide Regel) und isch im 2012 mines Wüssens renoviert worde mitem Bau vom Glaspalast (Essgebäude). 

Zude KS: viel ahzie, viel laufe und viel viel ihfette! Was au hilft isch demit is Wasser stah. Wenn d Ferse zhert sind, chasches au guet ines Schuegschäft bringe zums uschlopfe lah. Aber am laufe füert nüt verbi.. 

Viel Erfolg! :)

• Thanks
Reaktionen: Burito
Sali Zeme 

Do isch no einisch e witere Kamerad. Bin au Infanteriebesatzer DD  und ide Inf RS 11-2 in Herisau zueteilt.

Gli gohts los und ig freue mi uf lustigi erlebnisse mit euch :)  

Ig ha no en empfehlig für die wo aui müeh hei mit de KS90. Chaufet nech uf www.suissesocks.ch die Rohnersocke für Militärstifle die sind echt genial. Sit ig die ha ha ig keni Problem meh gha.

Gruss

Daniel