Infanteriebesatzer

Hypernugget

New member
25. März 2021
2
6
4
Hallo Jungs,

Ich werde diesen Sommer in die Armee als Infanteriebesatzer anfangen. Zugeteilt bin ich in der Kaserne in Herisau. Ich suche noch nach Leuten, mit denen ich in der RS bin, um schon mal einen oder zwei Kameraden zu haben, noch bevor die RS anfängt. 😃

Freundliche Grüsse, Hypernugget

Habe auch RS-Start am 5. Juli als Inf-Besatzer. Hat irgendjemand schon irgendwelche Erfahrung wie die Kaserne Herisau so ist? Evtl. Gym, Gutes Essen?

• Like
Reaktionen: DeTintefisch
@Emi Ja ich bin in der Stabskompanie als Wachtmeister die KüChe sind super

Zum Gym dies ist nur für Kader😉

Hoi zeme

Bin hüt früsch als inf bes in herisau usghobe worde😁 mir gsehnd eus am 04.07.22 denn det:)

kurzi frag, ihr sind ja mittlerwiele experte: Uf was für Fahrzüg usser em 8x8 wird mer alles no usbildet?

Ich han 70 Sportpünkt gmacht. Das het glanget. Allzu viel meh würdi ned mache will eine us minere Gruppe wo au Bsatzer het welle mache hends ned ane lah willer 85 und somit z viel Pünkt gha het. Deh het denn zu de Infanteriste müesse. Brülleträger gits glaub scho. Dörfsch eifach kei Störige im Stereosehe ha. Viel Erfolg!

LG

• Like
Reaktionen: Cookie22l
Sali zäme, bin au bim Start am 4.7.22 debi als Inf Bes.

Ich hätt e churzi Frag: Ich han min Füereruswis bide Rekrutierig gar nonig gha.. bzw hanen jetzt erst siteme halbe Jahr.

Git das es Problem?

Grüess

Sali zäme, bin au bim Start am 4.7.22 debi als Inf Bes.

Ich hätt e churzi Frag: Ich han min Füereruswis bide Rekrutierig gar nonig gha.. bzw hanen jetzt erst siteme halbe Jahr.

Git das es Problem?

Grüess
Ich starte dRS au 4.7.22 als Ind Bes. in Chamblon. Wo isch din Standort?