Einteilung Züge

lm88

New member
08. Nov. 2021
3
0
2
Hallo zäme.

Weiss öper wie t Züg iteilt wärde in Gossau ir Infanterie RS?

LG 

Ich denke er meint wie entschiede wird wer jetzt zu Ambos, Bivio, Dimitri usw. chunt…

Es isch so, der Kolleg vo mir chunnt o i dir glychi RS. Glychi Zyt irücke und alles. Wie wahrschinlech ishes dasmer zeme im Zug sind? 
Schwierig zu sagen aber ihr könntet ein gesuch schreiben das einer von euch wächselt das sollte eigentlich gehen

Ich kann natürlich nur für mich sprechen, aber unsere Zugseinteilung geschah jeweils ohne offensichtlichen Grund (nicht nach Namen, Ortsherkunft etc.). Das Einzige, was berücksichtigt wurde, war die Muttersprache.

Hüfig isch es eso, dass mer d Dütsch sprachigi zeme tuet und das mer wemmer sprachlichi Minderheite hät das die i ein Zug chömet.  Mir händ bide Stabskompanie in Herisau es paar Ticinesi gha die hemmer wie gseit au i ein Zug inetah und wemmer en Ticinesi Wm (Wachtmeister) hät de denn au i de Zug iteilt sowie lüüt wo zweisprachig sind wegen erchläre und so. 

Aber mer luegt ide Regel das en Romands au im Welschland iteilt wird wegem Verständnis, au det werded Dütschschwiizer i ein Zug ineda( au will die meiste Dütschschwiizer Franz ide Schuel gha händ. Ticinesi händ da halt  e bitz d Arschcharte😵 hüfig luegt mer det eifach das sie nöd en All zu lange Heimweg händ (das mer sie wenn sie als Infanterist usghobe werded das sie uf Chur chömed und nid uf  Bure)